
این مانور با حضور نماینده دفترکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، مهندس نصرالهی، سرپرست گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه و نماینده دفتر حراست، با هدف ارزیابی میزان آمادگی تجهیزات و اطمینان از تداوم فعالیت تأسیسات زیرمجموعه شرکت در شرایط اضطراری انجام شد.
در ادامه و پس از انجام بازدیدهای میدانی و اجرای مانور، نشستی با حضور برخی معاونان و اعضای هیئتمدیره شرکت از جمله معاون مالی و پشتیبانی، معاون حفاظت و بهرهبرداری و مدیر دفتر تأسیسات آبی برگزار شد و در آن، نتایج بررسیها و راهکارهای لازم برای رفع برخی نواقص و ارتقای سطح آمادگی تأسیسات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.